مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۶ هزار و ۲۰۰ کیلومتر باند از جاده‌های این استان در شبانه روز اخیر برفروبی و پاکسازی شد.

برفروبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «علی زندی‌فر» افزود: این جاده‌ها ار سوی۶۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۹۰ نفر از راهداران این اداره کل برفروبی و پاکسازی شده است.وی ادامه داد: یک‌هزار و ۵۰۰ تن مخلوط ماسه و نمک برای جلوگیری لغزندگی از حوادث احتمالی در جاده‌های استان مرکزی پخش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی راه‌های این استان باز باست و تردد در آن‌ها  جریان دارد.زندی‌فر گفت: بارش برف در جاده‌های شهرهای جنوبی و جنوب شرقی این استان ادامه دارد و نیاز است برای جلوگیری از حوادث احتمالی، رانندگان و مسافران ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و و سایل گرمایشی از سلامت خودروی خود برای عبور و مرور در این مسیرها اطمینان کامل داشته باشند.

وی یاد آور شد: ۲۳ دستگاه خودرو در شبانه‌روز اخیر از سوی گروه‌های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی رهاسازی و امدادرسانی شده است.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی این استان، بارش برف تا روز سه‌شنبه ر استان ادامه دارد و از فردا از شدت این بارش ها کاسته می‌شود.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده‌است.روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده‌ای استان مرکزی تردد می‌کنند.

کد خبر 463788

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha