همشهری آنلاین: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عده‌ای می‌خواهند در مساله برجام ، فرجام آن را به تسویه سیاسی با دولت دکتر روحانی تبدیل کنند.

به گزارش ایرنا، محمدعلی وکیلی در همایش بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)در دانشگاه شهرکرد افزود: برخی  می‌خواهند وضعیت اقتصادی کشور را به فرجام برجام پیوند بزنند و به دنبال تسویه حساب سیاسی با دولت روحانی هستند.

وی با تاکید بر این مساله که اصلاح‌طلبان در ستادهای انتخاباتی روحانی تلاش فراوانی داشتند، افزود: نقد درون گفتمانی به دولت دارند اما این نقد به منزله این نیست که کاسبان تحریم و فرصت‌طلبان تحریم ملت ایران، می‌توانند دولت را ناکام بگذارند.

وکیلی تصریح کرد: با وجود انتقاداتی که به کاستی‌های دولت در استفاده نکردن از جوانان، محقق نشدن هویت گفتمانی، استفاده نکردن از بانوان در پست‌های مدیریتی و نبود انرژی کامل می‌شود، اما این دولت وارٍث جریانی است که باعث تقویت کشور شده است.

به گفته وی، عده‌ای فکر نکنند که اگر ملت از دولت کنونی و اصلاح طلبان عبور کردند پشت سر اصولگرایان باقی خواهند ماند بلکه مردم به سمت اصولگرایان نخواهند رفت.

وکیلی اظهار کرد: منشاء اصلاح‌طلبی منطق مداری، بها دادن به خرد جمعی است و دولت اصلاحات به عنوان پاک دست ترین دولت است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کنونی ایران، آمریکای ترامپی، ماندن یا باقی ماندن برجام نیست چرا که ایران تا پیش از برجام جمهوری اسلامی بوده است و پس از برجام نیز با اقتدار کامل جمهوری اسلامی ایران باقی خواهد ماند.