همشهری آنلاین: رقابت‌های اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی در مرحله یک هشتم پایانی پیگیری شد و طی آن تیم جهان بیلیارد تهران با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مقابل تیم قدرتمند مالزی متوقف شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، رقابت‌های اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی صبح روز سه‌شنبه 19 دی ماه در مرحله یک شانزدهم پایانی پیگیری شد و طی آن تیم جهان بیلیارد تهران با پیروزی 3 بر مقابل تیمی از چین راهی مرحله یک هشتم پایانی شد و در این مرحله برابر نمایندگان قدرتمند مالزی قرار گرفت و با نتیجه نزدیک 3 بر 2 بازی را به حریف واگذار کرده و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کشورمان در این رقابت‌ها با پنج تیم جهان بیلیارد تهران، توپ سیاه، فاطر تجارت رسا، توپ طلائی و شادمان پاسارگاد حضور پیدا کرده است.

تیم‌های توپ سیاه، فاطر تجارت و شادمان پاسارگاد گیلان موفق به صعود به مرحله حذفی نشدند و در مرحله گروهی از دور این رقابت‌ها کنار رفتند. تیم‌های جهان بیلیارد تهران و توپ طلایی پس از صعود به مرحله حذفی و یک شانزدهم پایانی مقابل تیم‌هایی از کشور میزبان، چین قرار گرفتند و تیم توپ طلایی موفق نشد به مرحله بعدی راه پیدا کند و از ادامه رقابت‌ها کنار رفت. تیم جهان بیلیارد تهران هم پس از صعود به مرحله یک هشتم پایانی و قرار گرفتن در مقابل تیم مالزی نتیجه را واگذار کرد و از رقابت‌های شهرهای آسیایی خداحافظی کرد.

مسابقات اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی هفدهم تا بیست و یکم دی ماه به میزبانی چین در حال برگزاری است.