همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: هیچ تهدید و تحریمی نمی تواند مانع توسعه و پیشرفت ملت ایران شود.

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی روز شنبه در مراسم معارفه فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی افزود: دشمنان و ایادی آنها که گسترش فرهنگ و تعالیم اسلامی و انقلابی را مغایر سیاستهای خصمانه خود می بینند به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در بین ممالک اسلامی از جمله ایران هستند.

وی ادامه داد: مردم ایران با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و حضور در صحنه های دفاع از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی بارها بصیرت خود را نسبت به توطئه های دشمنان نشان داده اند.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود به صراحت عنوان کردند که تا 25 سال آینده اثری از رژیم غاصب صهیونیستی نخواهد بود و این رژیم منفور نابود می شود و با این سخنان مواضع ایران را به خوبی تبیین کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعان گفت: کشور و نظام جمهوری اسلامی در شرایط بسیار حساسی قرار دارد که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان پیچ تاریخی یاد می کنند و مهمترین اولویت در برهه های گوناگون افزایش بصیرت در مقابل ترفندهای دشمنان است.

سردار نقدی افزود: انقلاب اسلامی ایران با سرعت بسیار در حال پیشرفت است و به برکت آرمانهای آن شاهد بیداری مسلمانان در کشورهای اسلامی هستیم و بخشهای بسیاری از کشورهای عراق، لبنان، فلسطین، یمن و بحرین از سلطه مستکبران و ایادی سرسپرده آنها خارج شده است.

وی خاطر نشان کرد: گروههای تکفیری توسط آمریکا و مستکبران ایجاد شده و این کشورها در باطن از تکفیری ها حمایت می کنند.

وی گفت: سپاه و بسیج باید در کنار عمق بخشیدن به حلقه های صالحین در زمینه های انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اقتصاد مقاومتی پیشگام باشد.

وی با اشاره به ظرفیتهای معنوی و فرهنگی مشهد افزود: ساماندهی مسائل فرهنگی و توجه به مسائل و مشکلات مناطق حاشیه شهر مشهد باید در اولویت توجه مسوولان ذیربط و به خصوص سپاه امام رضا (ع) قرار گیرد.

وی اظهار کرد: بسیج به عنوان امتداد فعالیتهای مردمی باید در نابسامانی ها و ناهنجاری های مناطق مختلف نقش آفرین باشد و به رسالت خطیر خود عمل کند.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوب علی نظری به عنوان فرمانده جدید سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی معرفی و از زحمات سردار غلام رضا احمدی فرمانده پیشین این سپاه قدردانی شد.

سردار نظری پیش از این فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی بود.

سردار احمدی نیز به عنوان فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان قم معرفی شد.