همشهری‌آنلاین: علی عبدالله صالح ،رئیس جمهور مخلوع یمن به کشورهای عضو ائتلاف عربی به رهبری عربستان هشدار داد پاسخ نیروهای او به تجاوز عربستان پاسخی سخت است و عربستان، کارشناسان و مراکز پژوهشی این کشور هرگز نخواهند دانست که این پاسخ چگونه خواهد بود و هرگز آن را درک نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور پیشین یمن در سخنانی به مناسبت سی و سومین سال‌روز تاسیس حزب کنگره ملی یمن ضمن تاکید بر این‌که عربستان دلیل تمامی درگیری‌ها در یمن است از مردم این کشور خواست تا جنگ داخلی را متوقف کرده و صلح را برگزینند.

او گفت: تا زمانی که ما متحد باشیم و در کنار هم به خوبی زندگی کنیم دشمنان و ائتلاف عربستان نمی‌تواند به اهداف خود در یمن دست یابد.

عبدالله صالح از عربستان به دلیل تجاوز به یمن شدیدا انتقاد کرد و گفت: عربستان دلیل تمامی درگیری‌ها و جنگ‌ها در یمن و "همسایه‌ای بد" است.

او با هشدار به عربستان گفت شرایط به ضرر ریاض تمام خواهد شد و منطقه شاهد تغییر‌هايي پیش‌بینی‌نشده به ویژه تغییر در روش‌های پاسخ نیروهای او به تجاوز خواهد بود.

برچسب‌ها