همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایمان و فرهنگ غنی اسلامی، پشتوانه توان رزمی و اقتدار دفاعی نیروهای مسلح است.

به گزارش ایرنا امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه ششمین جشنواره حدیث ارتش در جمع خبرنگاران در خصوص اهمیت برگزاری این جشنواره افزود: استقلال فرهنگی گام اولی است که مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته چرا که فرهنگ اسلامی نشان دهنده هویت و اصالت ما است.

وی تاکید کرد: جهت گیری جمهوری اسلامی ،ایران را به عنوان یک کشور با فرهنگ و با اصالت نشان می دهد.

سیاری با تاکید بر اهمیت انجام فعالیت های فرهنگی از جمله جشنواره های حدیث در ارتش گفت: تعمیق و ترویج فرهنگ ناب اسلامی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران، مقوله ای است که ما با شدت و اهتمام زیادی آن را پیگیری می کنیم .

به گزارش روابط عمومی ارتش وی اظهارداشت : تلاشمان این است که فرهنگ اسلامی در بدنه ارتش حاکم باشد؛ چراکه ایمان و فرهنگ غنی اسلامی پشتوانه توان رزمی و اقتدار دفاعی نیروهای مسلح کشورمان است.

مراسم پایانی ششمین جشنواره سراسری حدیث ارتش، صبح امروز (پنجشنبه) با معرفی نفرات برگزیده و با حضور جمعی از فرماندهان و مقامات عالی رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر نیروهای مسلح در محل مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

برچسب‌ها