مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد از برگزاری ویژه برنامه باغ رمضان در شب‌های‌ماه مبارک رمضان خبر داد و از شهروندان دعوت کرد در این شب‌ها میهمان جشنواره‌ها، مراسم و نمایشگاه‌های مختلف در بوستان‌های آب و آتش و نوروز باشند.

اردشير نوريان ضمن بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: منطقه فرهنگي و گردشگري عباس آباد، امسال ويژه برنامه «باغ رمضان» را در شب‌هاي‌ماه مبارك رمضان در قالب مراسم فرهنگي و مذهبي و نمايشگاه‌هاي گوناگون برگزار مي‌كند. وي افزود: اين برنامه‌ها از ساعت 19و با تلاوت قرآن و نماز جماعت آغاز شده و ضمن فعاليت نمايشگاه‌ها و پرديس‌هاي فرهنگي و اجتماعي با برگزاري جنگ فرهنگي و هنري، در ميدان مشاهير بوستان نوروز پيگيري مي‌شود.

مديرعامل شركت نوسازي عباس‌آباد يادآور شد: نمايشگاه‌هاي تدارك ديده شده در باغ رمضان، در حوزه محصولات فرهنگي، صنايع‌دستي و برخي خدمات اجتماعي است. ضمن آنكه پرديس‌هاي قرآن و عترت، سلامت، ورزش و سرگرمي و... با حضور شهروندان به فعاليت مي‌پردازند. نوريان با دعوت از شهروندان براي حضور در منطقه عباس آباد، تأكيد كرد: در‌ماه رمضان سال‌جاري، شب‌هاي شلوغي را در بوستان‌هاي آب و آتش، نوروز، سفرهاي دريايي، پل طبيعت و گنبد مينا پيش‌بيني مي‌كنيم و بر همين اساس از ماه‌هاي قبل تدارك لازم در حوزه‌هاي خدمات شهري، پاركينگ و... انديشيده شده است.

به گفته وي، ويژه برنامه «باغ رمضان» با مشاركت صدا و سيما و شهرداري منطقه 3برگزار مي‌شود و اميد مي‌رود با استقبال شهروندان در سال‌هاي آينده نيز شاهد برگزاري آن باشيم.