همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از برگزاری ویژه برنامه باغ رمضان در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد و از شهروندان دعوت کرد در این شب ها میهمان جشنواره ها، مراسم و نمایشگاه های مختلف در بوستان های آب و آتش و نوروز باشند.

به گزارش تهران سما، اردشیر نوریان با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، امسال ویژه برنامه "باغ رمضان" را در شب های ماه مبارک رمضان در قالب مراسم فرهنگی و مذهبی و نمایشگاه های گوناگون برگزار می کند.

وی افزود: این برنامه ها از ساعت 19 و با تلاوت قرآن و نماز جماعت آغاز شده و ضمن فعالیت نمایشگاه ها و پردیس های فرهنگی و اجتماعی با برگزاری جنگ فرهنگی و هنری، در میدان مشاهیر بوستان نوروز پیگیری می شود.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد، یادآور شد: نمایشگاه های تدارک دیده شده، در باغ رمضان، در حوزه محصولات فرهنگی، صنایع دستی و برخی خدمات اجتماعی است. ضمن آن که پردیس های قرآن و عترت، سلامت، ورزش و سرگرمی و ... با حضور شهروندان به فعالیت می پردازند.

نوریان با دعوت از شهروندان برای حضور در منطقه عباس آباد، تاکید کرد: در ماه رمضان سال جاری، شب های شلوغی را در بوستان های آب و آتش، نوروز، سفرهای دریایی، پل طبیعت و گنبد مینا پیشبینی می کنیم و بر همین اساس از ماه های قبل تدارک لازم در حوزه های خدمات شهری، پارکینگ و ... اندیشیده شده است.

به گفته وی، ویژه برنامه «باغ رمضان» با مشارکت صدا و سیما و شهرداری منطقه 3 برگزار می شود و امید می رود با استقبال شهروندان در سال های آینده نیز شاهد برگزاری آن باشیم.