همسهری آنلاین: رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: دو هفته است که لایحه تفریغ بودجه به شورای شهر ارسال شده و این کمیسیون بررسی آن را آغاز کرده است.

به گزارش مهر، علیرضا دبیر با بیان اینکه حسابرسی تفریغ بودجه در کمیسیون برنامه وبودجه آغاز شده است گفت : بررسی این لایحه طولانی مدت است و احتمالا دی یا بهمن ماه به صحن خواهد آمد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در پاسخ به برخی انتقادها در رابطه با تاخیر در ارایه لایحه بودجه عملیاتی سال 94 خاطر نشان کرد: بر اساس تبصره37 بودجه قرار بود چار چوب‌های بودجه عملیاتی سال 94 تا پایان تیرماه ارائه شود به دلیل عدم ارائه لایحه از سوی شهرداری تهران در این خصوص، کمیسیون برنامه و بودجه شورا این موضوع را در قالب طرح تدوین و مصوب کردکه دوستان این موضوع را فراموش کرده بودند.

وی یادآور شد: بودجه عملیاتی زحمت فراوانی دارد و به صورت گام به گام بودجه عملیاتی می شود. بنابراین، کمیسیون برنامه و بودجه شورا در گام اول ساختار عملیاتی شدن بودجه را در دستور کار خود قرار داد و ما در این کمیسیون، سه ماه است که هفته ای یک بار جلسات عملیاتی شدن بودجه را برگزار می‌کنیم.