تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۸

همشهری‌آنلاین: یک یگان از ارتش یمن مستقر در کوه حضرت شعیب حمایت خود را از انقلابیون این کشور اعلام کرد.

شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد:یگان مستقر ارتش یمن در منطقه حضرت شعیب حمایت خود را از خواسته‌های مردم یمن و انقلاب آن اعلام کرد.

درجه‌داران و افسران این پایگاه نظامی بر ضرورت سرنگونی دولت یمن، اجرا شدن تصمیمات کنفرانس گفت‌و‌گوی ملی و برداشته‌شدن تصمیم لغو یارانه سوخت تاکید و اعلام کردند به سوگند سربازی خود در حمایت از مردم یمن و خواسته‌های آنان متعهدند.

بنا به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از شبكه المسيره،سرهنگ عنتر ابونشطان، فرمانده پایگاه حضرت شعیب گفت: همه نیروهای این پایگاه حمایت خود را از خواسته‌های عادلانه و به حق ملت یمن اعلام می‌کنند و ما خواسته‌های خود را در اختیار مقامات عالی رتبه نظامی و امنیتی قرار می‌دهیم تا خواسته‌های ملت یمن محقق شود. باید تلاش شود تا دستاوردهای کشور و وحدت آن حفظ شود. از دیگر برادران در ارتش یمن می‌خواهیم به ندای انقلاب پاسخ دهند و به انقلابیون آزاده ملحق شوند تا همه اهداف قانونی محقق شود و ما حمایت خود را از ملت و نه عده‌ای متنفذ، اعلام می‌کنیم.

سرهنگ محمد القاسمی گفت: همه افسران و درجه‌داران پایگاه نظامی حضرت شعیب حامی خواسته‌های ملت هستیم و باید تصمیم ظالمانه لغو یارانه سوخت برداشته و دولت فاسد سرنگون و همه تصمیمات کنفرانس گفت‌و‌گوی ملی یمن اجرا شود.

سرهنگ علی خلیل گفت: از حمایت انقلاب مسالمت‌آمیز ملت حمایت می‌کنیم و باید ظلم و ستم علیه ملت یمن از بین برود.

شیخ محمد سلمان یکی از شیوخ منطقه گفت: من به نمایندگی از سکنه و عشایر این منطقه از اقدام شجاعانه فرماندهی پایگاه نظامی حضرت شعیب و افسران و درجه‌داران آن در پیوستن به انقلاب مسالمت‌آمیز یمنی‌ها تشکر می‌کنم.

شیخ عبدالله القاهری یکی از شیوخ منطقه گفت:تاکید ما این است که انقلاب جوانان ما به صورت مسالمت‌آمیز ادامه خواهد یافت و ما از دارایی‌های مردم در این انقلاب حمایت می‌کنیم.

یکی از اعضای کمیته ساماندهی به اعتراضات مردمی گفت: ما از این موضع ملی ارتش یمن استقبال می‌کنیم و نیروهای ارتش از این که حامی ظالمان و فاسدان باشند خودداری کردند و بهترین درودها را به این یگان ارتش یمن می‌فرستم و از همه نیروهای ارتش یمن می‌خواهیم از این انقلاب مسالمت‌آمیز حمایت کنند و در کنار مردم یمن قرار داشته باشند نه این که حامی فاسدان، ظالمان و جنایتکاران باشند، ظالمانی که به منابع این کشور ضربه زدند و شهروندان یمنی را به قتل رساندند. من از نیروهای آزاده ارتش یمن می‌خواهم از اقدام این یگان نظامی پیروی کنند.

برچسب‌ها