همشهری آنلاین: نمایشگاه تخصصی "موبایل، فیلم، عکس و صنایع وابسته" همزمان با برگزاری دومین جشنواره همراه تهران از ۲۱ تا ۲۸ شهریور ماه ۹۳ برپا می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين، نمایشگاه تخصصی "موبایل، فیلم، عکس و صنایع وابسته" که به همت جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و به منظور معرفی اپراتورهای تلفن همراه و ارائه دهندگان خدمات و امکانات ارتباطی جدید، برند های گوشی تلفن های همراه، گجت‌ها، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های جانبی حوزه عکس و تصویربرداری با تلفن همراه، سرویس‌های اشتراک گذاری و ... شکل می‌گیرد به مدت 8 روز از 21 شهریور و در ساعت های 16 تا 21 برپا می‌شود و عموم علاقه مندان و شرکت کنندگان در جشنواره می‌توانند از آن بازدید کنند.

جشنواره فیلم و عکس همراه تهران نمایش فیلم های برگزیده جشنواره، گالری عکس‌های برتر، برپایی میزگرد های تخصصی و میان رشته ای با موضوعات موبایل، ارتباطات نسل سوم و موضوعات فرهنگی و هنری در این حوزه را همزمان با این نمایشگاه برگزار خواهد کرد.

عموم شرکت ها و موسسات مرتبط با این حوزه می‌توانند تا 31 شهریورماه جاری از طریق شماره تلفن 24843 داخلی 1080 برای ثبت نام و رزرو غرفه اقدام کنند.

اطلاعات کاملتر در این زمینه در سایت جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به نشانی www.tfpf.mobi درج شده است.