همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تکمیل احداث مسیرهای کندرو و دسترسی های محلی بزرگراه امام علی (ع) تا پایان تابستان 92 خبر داد .

به گزارش همشهری آنلاین، سید مازیار حسینی با اشاره به بهره برداری از بزرگراه امام علی (ع) در روز سوم خرداد ماه، اظهار کرد: این بزرگراه با تکمیل خطوط تندرو و دسترسی به معابر اصلی متقاطع با آن نظیر بزرگراه‌های بعثت، آزادگان، شهید محلاتی و ... به بهره برداری رسید اما در بخشی از کندروهای پروژه در تراز محلی(تراز صفر) عملیات عمرانی با انتقال ترافیک به تراز تندرو(تراز منفی یک) قابلیت تکمیل پیدا کرده و این عملیات بدون وقفه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه خطوط کندروی بزرگراه امام علی (ع) در مناطق 8 و 14 تکمیل شده است، اظهار کرد: هم اکنون مسیر کندرو و دسترسی‌های محلی بزرگراه واقع در مناطق 7، 13 و 15 نیز در دست اقدام بوده و به تدریج تحویل شهروندان خواهد شد.

حسینی افزود: بهسازی محله ها و معابر اطراف و منتهی به بزرگراه امام علی(ع) به طور کامل در دستور کار مناطق ذیربط قرار داشته، نخاله های ساختمانی به طور کامل جمع آوری شده و روکش اغلب معابر اطراف پوسته طرح نیز بازسازی شده و اکنون در مرحله جدول گذاری است.

معاون شهردار تهران همچنین با تاکید بر اینکه کلیه املاک خریداری شده و موجود در پوسته طرح بزرگراه امام علی (ع) تخریب و ساماندهی شده است، افزود: اگر احیانا املاک مخروبه ای در حاشیه بزرگراه وجود دارد که کار تخریب آن نیمه تمام است، باید توسط شهرداری‌های مناطق ذیربط تعیین تکلیف و ساماندهی شود که در این رابطه کمیته ای متشکل از عوامل اجرایی پروژه و نمایندگان مناطق و معاونت های ذیربط در شهرداری تهران با مسوولیت قائم مقام معاونت فنی و عمرانی، به طور مستمر بر انجام موارد فوق نظارت داشته و تا حصول نتیجه نهایی امور مربوطه را پیگیری خواهند کرد تا انشاءا... کار نیمه تمامی باقی نماند.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها