تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۶

همشهری آنلاین: قائم‌مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: برای سامان دادن بیشتر به جریان اصلاحات قرار است که کروبی، هاشمی، خاتمی با یکدیگر ملاقاتی داشته باشند و این دیدارها هم صرفاً به مربوط به انتخابات مجلس هشتم نمی‌شود و اهدافش کلی‌تر است.

رسول منتجب‌نیا در گفتگو با ایسنا با بیان این خبر خاطرنشان کرد: این دیدارها به دنبال احساس ضرورتی است که این افراد احساس می‌کنند و البته تاکید و اصراری که دوستان اصلاح‌طلب از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبی دارند مزید بر علت است.

وی با بیان این‌که " عموم اصلاح‌طلبان تاکید دارند که سه چهره‌ شاخص اصلاح‌طلب محوریت اصلاحات را بر عهده بگیرند و اصلاح‌طلبان را مدیریت و هدایت کنند" تصریح کرد: اکثریت اصلاح‌طلبان از خاتمی و کروبی و هاشمی می‌خواهند که نگذارند پراکندگی و افراط و تفریط در کارها بوجود آید و ما نیز بر این قضیه اصرار داریم.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی هم‌چنین با تاکید بر این‌که " خواسته‌ ما این است که سه چهره‌ مذکور اصلاح‌طلبی در کنار هم نشسته و جریان اصلاحات را هدایت کنند" گفت: با توجه به این مسائل قرار آقایان کروبی، هاشمی و خاتمی این است که این اقدام را عملی کنند و در جلساتی با هم به تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری بپردازند، البته معنایش این نیست که احزاب را سلب اختیار کرده و برای آنها تصمیم بگیرند؛ بلکه به این معنی است که با دقت بیشتر جریانات را مدیریت کنند.