تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰

همشهری‌آنلاین: تأثیرجهانی‌شدن بر مدیریت‌کسب و کار نوشته راجر کارترایت منتشر شد.

جهانی شدن به معنایی که در کتاب «تأثیر جهانی شدن بر مدیریت کسب وکار» به کار گرفته می‌شود، فرایندی است که سازمان‌ها بدان وسیله کالاها و خدمات خود را به جای مقیاس محلی در مقیاسی جهانی عرضه می‌کنند و در این راه افزون بر نقش خود در اقتصادهای محلی/ منطقه‌ای بخشی از یک اقتصاد جهانی می‌شوند.

در این کتاب همچنین به بررسی نگرانی‌های منتقدان جهانی شدن، به‌ویژه اشارات سیاسی و اجتماعی آن‌ها، و همچنین به چگونگی توانایی سازمان‌های تجاری برای گسترش خود در بازارگاه جهانی و چگونگی تأثیرگذاری کنونی عوامل جهانی حتی بر محلی‌ترین بنگاه‌ها پرداخته می‌شود.

هدف این کتاب فراهم آوردن دانشی کلی از مفاد جهانی شدن مدیریت کسب وکار برای کسانی است که این موضوعات را در مدارس عالی یا دانشگاه‌ها مطالعه می‌کنند.

این کتاب توسط احمد هرمزی ترجمه و در 2200 صفحه به قیمت 5500 تومان در سال 1388توسط انتشارات همشهری‌ به چاپ رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین