همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تاکید بر حضور تمام اصولگرایان مجلس نهم در جلسه شنبه هفته آینده گفت: پیشنهاد کرده بودم که در جلسه روز شنبه تمام اصولگرایان به همراه آقای لاریجانی به جلسه دعوت شوند و فکر کنم این قضیه پذیرفته شد.

فارس نوشت: احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر وحدت حداکثری میان اصولگرایان مجلس نهم گفت: کسانی که مبانی مشترک با هم دارند، نباید رو به روی هم قرار بگیرند.

وی افزود: گرایش‌های متعددی در بین اصولگرایان وجود دارد ولی به هر حال اصولگرایان باید زیر یک چتر واحد فعالیت کنند.

توکلی ادامه داد: بنده پیشنهاد کرده بودم که در جلسه روز شنبه تمام اصولگرایان به همراه آقای لاریجانی به جلسه دعوت شوند و فکر کنم این قضیه پذیرفته شد و دوستان نیز این کار را انجام دادند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس اظهار داشت: در جلسه‌ای که قرار است روز شنبه برگزار شود، باید همه دوستان حضور داشته باشند و در مورد ریاست مجلس بررسی‌های لازم را انجام دهند و در پایان هر کدام از دوستان که رای آورد، دیگران به آن فرد کمک کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم مجلس نهم با تفاهم کار خود را آغاز کنند تا مشکلات مردم راحت‌تر حل شود و به ویژه در برابر دولت که کارنامه بدی در تمکین به قانون دارد، فعالیتش را پی بگیرد.

برچسب‌ها