تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۹

گروه شهری: عملیات نصب عرشه رمپ شمال‌غربی در بزرگراه طبقاتی صدر آغاز شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات نصب عرشه در بزرگراه طبقاتی صدر با کارگذاری قطعاتی از عرشه رمپ شمال غربی این بزرگراه آغازشده و تعدادی از سگمنت‌های مربوطه با موفقیت دراین بخش‌از پروژه نصب شده است. مازیارحسینی با بیان‌اینکه عملیات حفر شمع‌ستون‌های بزرگراه طبقاتی صدر متعاقب برچیده‌شدن دکل‌های برق فشارقوی تسریع شده‌است، از آغازعملیات حفر تعدادی از شمع‌ستون‌های باقیمانده متعاقب اجرای انحراف ترافیکی در بزرگراه شهید صیادشیرازی خبرداد.

وی پیشرفت عملیات‌حفاری و بتن‌ریزی شمع‌ها در پروژه‌ احداث بزرگراه طبقاتی صدر را بالغ‌بر 65 درصد ذکر و اضافه‌کرد: هم‌اکنون با اجرای عملیات‌ انحراف‌ترافیکی در محدوده تقاطع قیطریه، احداث پایه‌های زیرگذر متصل‌کننده قیطریه شمالی و جنوبی دراین تقاطع آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در تشریح عملیات‌اجرایی در سایر جبهه‌های کاری پروژه، از اتمام ساخت 80‌درصد از سگمنت‌های عرشه رمپ غربی خبرداد و اضافه‌کرد: عملیات آرماتوربندی تیرهای دروازه‌ای با دهانه حدود 20 متر که بدون امکان قالب‌بندی با پایه‌های متداول به‌انجام می‌رسد دراین بخش‌از پروژه با‌شتاب ادامه ‌دارد

منبع: همشهری آنلاین