پلیس خبر: زوج رمال که از یک خانواده 380 میلیون تومان به بهانه رفع مشکلات روحی فرزندانشان کلاهبرداری کرده بودند توسط ماموران پلیس آگاهی مازندران شناسایی و دستگیر شدند.

چندی قبل مردی به اداره آگاهی ساری مراجعه کرد و مدعی شد که یک زن و شوهر رمال و دعا نویس از من کلاهبرداری میلیونی کرده‌اند. شاکی در اظهاراتش گفت: مرد و زنی که خود را به‌عنوان نماینده یکی از علما و مرتبط با ملائکه و جنیان معرفی کرده بودند، پس از مدت زیادی رفت‌وآمد به منزل ما و جلب اعتماد خانواده‌ام با آشنایی کامل از ویژگی‌های روحی، رفتاری و اعتقادی من و همسرم به بهانه‌های مختلف از جمله حل مشکل روحی فرزندانم در3 مرحله 380میلیون تومان کلاهبرداری کردند.

ماموران با توجه به شکایت مطرح شده و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی و انتظامی با شناسایی این افراد و مخفیگاه آنان، در یک اقدام سریع و غافلگیرانه موفق شدند با هماهنگی مقام قضایی هردو متهم را دستگیر کنند.

متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس و تحقیقات تکمیلی به کلاهبرداری اعتراف کرده و مدعی شدند تنها از همین خانواده کلاهبرداری کرده و مبالغ دریافتی را جهت خرید آپارتمان، زمین، املاک و هزینه‌های شخصی صرف کرده‌اند. متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستور مقام قضایی با قرار400 میلیون تومان وثیقه روانه زندان شدند.