همشهری آنلاین: رییس پلیس راه استان تهران با اعلام اینکه هم اکنون درمحورهای کوهستانی از جمله هراز، فیروزکوه، دماوند و چالوس با بارش برف روبرو هستیم گفت: تردد وسائط نقلیه بدون استفاده از زنجیر چرخ ممنوع می‌باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ شریفی رییس پلیس راه استان تهران در تشریح این خبر گفت: هم اکنون درمحورهای کوهستانی از جمله هراز ،فیروزکوه، دماوند و چالوس با بارش برف روبرو می‌باشیم به طوری که سطح این محورها کاملا پوشیده ازبرف شده و تردد وسائط نقلیه بدون استفاده از زنجیر چرخ میسر نخواهد بود .

وی افزود : ماموران پلیس راه استان تهران از تردد خودرو هایی که فاقد زنجیر چرخ می‌باشند در این محورها جلوگیری خواهند کرد .

سرهنگ شریفی اظهار داشت : در بقیه محورهای استان تهران شاهد بارش برف و باران هستیم و به هموطنان عزیز توصیه می‌شود اگر قصد سفر دارند حتما به مواردی چون به همراه داشتن زنجیر چرخ ،کنترل سیستم گرمایشی خودرو و همچنین معاینه فنی وسیله نقلیه خودرو خود دقت کنند .

رییس پلیس راه استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت ترافیک و تردد در محورهای استان تهران عادی و روان می‌باشد وتنها در محور کرج - قزوین لاین شرقی و همچنین محور تهران - کرج لاین شرقی شاهد بار ترافیکی روان هستیم.