همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران صدرنشین لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی یک بر یک برابر میزبان خود فولاد خوزستان متوقف شد

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی اهوازبه قضاوت محسن قهرمانی و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد.

پیش از این دیدار تیم فوتبال پرسپولیس با 15 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار داشت و فولاد خوزستان با 8 امتیاز تیم دهم جدول بود.

پرسپولیس‌ها برای کسب 3 امتیاز و حفظ صدرنشینی خود و بازیکنان فولاد هم برای کسب اولین پیروزی خود پای به میدان گذاشته بودند.در نیمه نخست هر دو تیم بازی پراشتباهی را به نمایش گذاشتند و پاس های غلط متعدد در میانه میدان باعث شد بود تا در 30 دقیقه ابتدایی خطر چندانی بر روی دروازه 2 تیم شکل نگیرد.

از دقیقه 30 به بعد این دیدار شکل بهتری به خود گرفت تا در نهایت محمد نوری به زیبایی از پاس غلامرضا رضایی استفاده کرد و در دقیقه 35 گل نخست میهمان را به ارمغان آورد.

در سومین دقیقه از اوقات تلف شده امیدخورج مدافع پیش تاخته فولاد خوزستان از اشتباه بازیکنان حریف به خوبی استفاده کرد و گل مساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم تیم های فولاد و پرسپولیس با احتیاط فروانی در زمین بازی به حفظ توپ پرداختند تا یک امتیاز این دیدار حساس را به دست آورند.

منبع: همشهری آنلاین