همشهری آنلاین: محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی و حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری با موافقت هیات دولت و تایید رئیس جمهور به مدت سه سال به عضویت هیئت مدیره مناطق آزاد کیش و چابهار درآمدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون برنامه ریزی و هماهنگی مرکز امور مناطق آزاد در مصاحبه با خبرنگار ما، گفت: سایر انتصابات جدید در مناطق آزاد بر اساس این مصوبه و با امضای معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است.

سید محمود رضا حسینی افزود: براساس این مصوبه روح ا.. قهرمانی چابک استاندار گیلان، عطاءا.. صدر معاون وزیر راه و ترابری و رئیس سازمان بنادر و دریا نوردی و بابک افقهی معاون وزیر بازرگانی و رئیس کل سازمان توسعه و تجارت کشور به عنوان اعضای هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی انتخاب شده اند.

حسینی که با حکمی به عنوان رئیس هیات مدیره و سرپرست منطقه آزاد انزلی منصوب شده است تصریح کرد: هیات دولت همچنین با عضویت سید رضا موسوی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در هیئت مدیره منطقه آزاد قشم برای سه سال موافقت کرد.

رئیس هیات مدیره و سرپرست منطقه آزاد انزلی با اشاره به سیاست جدید مرکز امور مناطق آزاد ویژه اقتصادی در جذب مسئولان اجرایی در ترکیب هیات مدیره مناطق آزاد گفت: براساس سیاست های بقایی معاون رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از این پس افرادی به عنوان عضو هیات مدیره مناطق آزاد انتخاب می شوند که شخصیت حقوقی و مسئولیت اجرایی آن ها در حل مشکلات و مسائل این مناطق موثرو ظرفیت های آن ها مناطق آزاد را در دستیابی به اهداف نخستین تاسیس این مناطق یاری می کنند.

برچسب‌ها