«کافه مردم» منطقه ۱۳که با هدف تحکیم ارتباط با شهروندان راه‌اندازی شد،   اکنون به الگویی برای سایر مناطق شهرداری تهران تبدیل شده است.

به گزارش همشهری آنلاین- از چندی پیش در تکه سیزدهم پایتخت آن دسته از شهروندانی که دوشنبه ها خواستار دیدار با شهردار منطقه ۱۳ بودند، به جای انتظار در اتاق یا سالن در کافه ای گرد هم می آمدند. امیر گلی‌پور، رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ باتاکید بر اینکه این کار با هدف تکریم ارباب‌رجوع انجام شد گفت: راه‌اندازی و بهره برداری از کافه مردم در این منطقه با حضور دکتر فروزنده، معاون محترم هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به منظور تحکیم ارتباط مستقیم با شهروندان و ارتقای سطح رضایتمندی آنان صورت گرفت.

وی افزود: این طرح به دستور معاونت امور مناطق شهرداری تهران به عنوان الگو به سایر مناطق نیز ابلاغ شده و به‌زودی در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

گلی‌پور خاطرنشان کرد: شهردار منطقه ۱۳ همواره بر ضرورت توجه به رضایت‌مندی مردم و تکریم ارباب‌رجوع تأکید داشته و اجرای طرح کافه مردم نیز در همین راستا انجام شد که خوشبختانه مورد رضایت و استقبال شهروندان قرار گرفت.

منبع: همشهری آنلاین