ساماندهی خدمات‌دهی به مسافران و مراجعان در پردیس جدید مسافری شرق در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، علی اقیان، مدیر پردیس مسافری شرق درباره برگزاری جلسه ساماندهی خدمات‌دهی به مسافران و مراجعان در پردیس مسافری شرق، گفت: ساماندهی نحوه خدمات‌رسانی به مسافران و مراجعان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی گفت: در این جلسه درباره افزایش همکاری بین سازمان پایانه‌ها و اداره راه‌وترابری بحث و تبادل نظر انجام شد.

مدیر پردیس مسافری شرق با بیان اینکه در این نشست بر نظم‌دهی پایانه و ساماندهی موضوعات مرتبط با جارزنی تمرکز ویژه‌ای صورت گرفت، افزود: یکی دیگر از محورهای بحث در این جلسه، هدایت صحیح مسافران به گیشه‌های فروش بلیت شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافری بود که نتایج مطلوبی نیز به همراه داشت.

اقیان تصریح کرد: عملکرد شرکت‌ها و تعاونی‌ها به همراه الزامات و مقررات لازم برای بهره‌برداری حداکثری و بهینه اهمیت زیادی دارد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را افزایش سطح خدمت‌رسانی به شهروندان و ارتقای کیفیت خدمات در پایانه پردیس مسافری شرق عنوان کرد.

مدیر پردیس مسافری شرق با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی در پایانه، تأکید کرد: در این نشست، راهکارهایی برای افزایش کیفیت خدمات به مسافران و عموم شهروندان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: همشهری آنلاین