مرد معتاد پس از درگیری با همسرش، تصمیم هولناکی گرفت و خانه را به آتش کشید که در این حادثه همسرش جان باخت و پسر ۷ ساله اش در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد.

همشهری آنلاین _ حوادث : ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه هفدهم اسفند امسال به قاضی امیر حسین علیمردان بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران خبر رسید که اعضای یک خانواده ۳ نفره دچار سوختگی شده و در بیمارستان بستری شده اند اما مادر خانواده به دلیل شدت صدمات و سوختگی جان باخته است.

پدر و پسر ۷ ساله خانواده نیز اما زنده مانده بودند و در بخش مراقبت های ویژه بستری و تحت درمان قرار داشتند. به دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقات میدانی درباره این حادثه آغاز و مشخص شد که مرد خانواده اعتیاد به مواد مخدر داشته و آنطور که همسایه ها می گفتند این مرد بارها با همسرش درگیری و دعوا داشته اند. روز حادثه هم همسایه ها شنیده بودند که مرد می خواسته خودش را به آتش بکشد اما با همسرش درگیر شده و سپس روی خود، همسر و پسر ۷ ساله اش بنزین ریخته و خانه را به آتش کشیده تا به زندگی خود و اعضای خانواده اش پایان بدهد.

همسایه ها در این شرایط وارد خانه این خانواده شده و آتش را خاموش کردند و سپس با اورژانس و پلیس تماس گرفتند.

به دنبال این حادثه، زن به دلیل شدت سوختگی جان باخته و هم اکنون پدر و پسر تحت درمان قرار دارد و قادر به صحبت نیستند. تحقیقات تکمیلی پس از بهبودی این پدر و پسر انجام خواهد شد و بازپرس جنایی دستور بازداشت مرد خانواده را پس از مرخص شدن از بیمارستان، صادر کرده است تا حقایق ماجرا آشکار شود.