همشهری آنلاین: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: سطح بی‌نظیر شرکت مردم در انتخابات بعد از سی سال برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران سند افتخاری برای کشورمان به شمار می‌رود

 به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون هیچ اتفاق نگران‌کننده‌‌ای پیش نیامده است و هیچ تنش یامشکل امنیتی وجود نداشت،که امیدواریم همین روال ادامه یابد و انتخابات خوب و سالمی داشته باشیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز کلام کافی و مبسوطی را در این خصوص ایراد فرمودند و مردم را به شرکت گسترده و پرشور در انتخابات دعوت کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به حضور عاشقانه مردم پای صندوق‌های رای گفت : قطعا فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار موثر بوده است و به نظر می رسد انتخابات در چندین مرحله امروز تمدید شود.

وی افزود: به امید خدا همه واجدین شرایط رای دادن از فرصت قانونی استفاده خواهند کرد و در سرنوشت خود و کشورشان شرکت خواهند داشت و به فضل الهی مسایل جاری انتخابات به نحوی مطلوب پیش می‌رود.

رییس دفتر مقام معظم رهبری حضور گسترده مردم پای صندوق های رای پس از گذشت سی سال از جمهوری اسلامی را بسیار عالی توصیف کرد.

محمدی گلپایگانی در پاسخ به سوالی مبنی بر کمبود تعرفه در برخی شعبات در سطح کشور گفت: وقتی سطح شرکت مردم زیاد باشد طبیعی است که تعرفه کم می‌آید البته آقایان تدارک دیده‌اند و انشاءالله هر کس که بخواهد شرکت کند مسوولان تعرفه را در اختیار وی خواهند گذاشت.

برچسب‌ها