شهردار منطقه ۱۳ شهر تهران با اشاره به پهنه‌بندی جدید در خیابان دماوند، گفت: پهنه املاک در خیابان دماوند تغییر کرد و بر این اساس امکان صدور پروانه ساخت، بر اساس پهنه‌بندی جدید میسر شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدهادی علی‌احمدی با اشاره به تغییر پهنه املاک در خیابان دماوند اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه دبیرخانه کمیسیون ماده پنج، با تغییر پهنه بخش عمده محور دماوند از تجاری (s) به تجاری، اداری، مسکونی ( m) موافقت شده و امکان صدور پروانه بر اساس پهنه‌بندی جدید میسر است.

او افزود: طبق درخواست‌های متعدد شهروندان و نیازسنجی‌های انجام شده و همچنین پیگیری‌های شهرداری منطقه۱۳ در راستای تغییر پهنه و رونق ساخت و ساز در محور خیابان‌ دماوند این مهم محقق شد.

به گفته شهردار منطقه ۱۳ یکی از از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری، رونق بخشیدن به شریان‌های اصلی منطقه و ارتقای کیفیت محیطی و محلی است.

علی‌احمدی، تغییر پهنه خیابان دماوند را در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان و ایجاد امنیت پایدار و هویت‌بخشی در این محور عنوان کرد و افزود: این امر باعث ایجاد طراوت و سرزندگی فضای شهری در این منطقه می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه۱۳ مراجعه کنند.

منبع: تسنیم