معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: ۵۸ بوستان در سال گذشته مناسب سازی شدند و تا پایان سال نیز قرار است که ۱۱۴بوستان در سطح مناطق ۲۲گانه شهر تهران برای استفاده توان‌یابان، مناسب سازی شوند.

به گزارش همشهری آنلاین، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درخصوص مناسب سازی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران برای استفاده توان‌یابان از فضاهای سبز و تفریحی پایتخت، گفت: براساس طرح جامع، مناسب‌ سازی ۱۱۴ بوستان در سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفته است.

نظری گفت: در سال ۹۵؛ ۲۲بوستان، در سال ۹۶؛ ۲۲بوستان، در سال ۹۷؛ ۲۲بوستان، در سال۹۸ ؛ ۳۹بوستان، در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰؛ ۲۲بوستان، در سال ۱۴۰۱؛ ۵۸ بوستان و به طور کلی ۱۸۵ بوستان تا کنون مناسب سازی شده‌اند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه امسال باید ۱۱۴ بوستان مناسب سازی شود، افزود : تلاش ما بر این است تا پایان سال موارد باقی مانده انجام شود.

نظری با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه مناسب سازی بوستان‌های شهری پایتخت، توضیح داد: تجهیز بوستان‌ها به امکاناتی همچون وسایل ورزشی ویژه معلولان، ایجاد رمپ، محوطه سازی، مناسب سازی آبخوری‌ها، سرویس بهداشتی و نیمکت‌های متناسب با نیاز توان‌یابان از جمله ویژگی‌های اجرای این طرح است.

منبع: خبرگزاری شهر