تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۸

علی کهن‌نسب: خبرهایی تازه و خواندنی از ورزش ایران

آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی راگبی بانوان

مرحله سوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی راگبی بانوان ایران، برای حضور در رقابت های آسیایی تایلند، در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است.به گفته رضوانی،  نایب رئیس کمیته بانوان فدراسیون بیس‌بال، زنان ملی پوش راگبی از سال گذشته تا به حال تمرین‌های منظم و منسجمی را در اردوهای آماده‌سازی پشت سر گذاشته اند. رقابت‌های آسیایی تایلند 7 تا 12 خرداد با حضور 16 کشور برگزار می‌شود.  او تیم‌های قزاقستان، تایلند و چین را از حریفان اصلی ایران در این مسابقه‌ها معرفی کرد.

تیم ملی بسکتبال نوجوانان در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند

سرپرست تیم ملی بسکتبال نوجوانان از حضور تیم ایران در نخستین دوره بازی‌های نوجوانان آسیا خبر داد.

رضا محمدی منش گفت: «این بازی‌ها نیمه نخست تیرماه در کشور سنگاپور برگزار می‌شود.»

او با بیان این‌که تیم ملی با 10 بسکتبالیست نوجوان از هفتم فروردین ماه امسال اردوی بلند مدت خود را برای این بازی‌ها آغاز کرده است، افزود: ملی پوشان نوجوان تاکنون چهار مرحله از این اردو را که در روزهای شنبه تا چهارشنبه هرهفته برگزار می‌شود، پشت سر گذاشته‌اند.

«محمدی‌منش» همچنین  از برگزاری اردوی تدارکاتی برای تیم ملی بسکتبال نوجوانان در کشور تایلند و پیش از بازی‌های سنگاپور خبر داد.

اردوی تیم هندبال نوجوانان ایران در اوکراین

تیم نوجوانان هندبال کشورمان به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی نوجوانان جهان، نخستین اردوی تدارکاتی خارجی خود را در اوکراین برپا کرده است.

این اردو، هفته گذشته  با حضور 18 بازیکن در کی اف اوکراین برپا شده است.
تیم هندبال نوجوانان ایران از 29 تیر تا نهم مرداد ماه، در سومین دوره مسابقه‌های جهانی تونس شرکت می‌کند. تیم ایران در دور مقدماتی با تیم‌های دانمارک، تونس، کویت و بنین هم گروه است.

کشتی گیران نوجوان ایران غایب بزرگ جام پیروزی ترکیه 

در حالی که  حضور در جام پیروزی ترکیه در تقویم کادرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قرار داشت، ولی  به دلیل همزمانی این رقابت‌ها با تاریخ امتحان های کشتی‌گیران نوجوان، حضور آنها در این رقابت‌ها لغو شد. این تورنمنت 9 و 10 خرداد در شهر ازمیر برگزار می‌شود. اردوهای تیم ملی نوجوانان نیز از 25 خرداد آغاز می‌شود.
تورنمنت بین‌المللی روز جهانی کودک که به میزبانی ایران برگزار می‌شود، تنها رویداد پیش‌روی نوجوانان قبل از مسابقه‌های آسیایی هندوستان خواهد بود.