اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در نیمه شمالی استان و تداوم کاهش نسبی دما خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و همچنین در ساعات بعد از ظهر تا شب در ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار باران و رعدوبرق و در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

با نفوذ زبانه‌هایی از سامانه بارشی از نواحی شمالی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۴ و ۵ مهرماه) در برخی نواحی استان افزایش ابر، در نیمه شمالی گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در مسیرها وجود دارد.

در گردنه‌های کوهستانی نیز رخداد مه و محدودیت دید دور از انتظار نیست طی این مدت روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۵ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۴ مهرماه) قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه ( ۵ مهرماه) کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا