سخنگوی شهرداری تهران گفت: بر اساس رأی ۳۵۰ هزار شهروند تهرانی در کمپین «من شهردارم»، ۱۰۴۰ پروژه اولویت‌دار متمرکز بر توسعه محلی برگزیده شد.

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت اجرای طرح من شهردارم گفت: بر اساس رأی ۳۵۰ هزار شهروند تهرانی در کمپین «من شهردارم»، ۱۰۴۰ پروژه اولویت‌دار متمرکز بر توسعه محلی برگزیده شد. بر اساس تصمیم مدیران شهرداری تهران، بودجه متناسب برای اجرا و تکمیل این پروژه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۲ گنجانده و سرانجام با موافقت اعضای  شورای شهر به قانون تبدیل شد.

وی افزود: بر همین اساس، تاکنون ۵۰۰ پروژه توسعه محلی در نقاط مختلف مناطق ۲۲ گانه پایتخت به سرانجام رسیده و در تلاش هستیم تا پایان بهمن‌ماه، همه ۱۰۴۰ پروژه منتخب به پایان برسد.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به راه‌اندازی یک پایگاه اینترنتی با رویکرد افزایش شفافیت و امکان نظارت همگانی بر پروژه‌هاشهری تأکید کرد: به زودی روند پیشرفت و آخرین وضعیت پروژه‌های اولویت‌دار و منتخب مردم، در وب‌سایت مرتبط با طرح «من شهردارم» بارگذاری شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

محمدخانی در پایان ضمن اشاره به تأکید شهردار تهران گفت: پروژه‌های تعیین شده بر اساس طرح «من شهردارم» بر اساس تأکید علیرضا زاکانی، در اولویت تخصیص بودجه قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان