خبری در گروه‌های مجازی منتشر شده که از شهروندان می‌خواهد هدایای خود را جمع و در اختیار افراد معتمد قرار دهند تا به سیستان‌وبلوچستان برود برای کمک به سوادآموزی کودکان این استان که به دلیل ناتوانی خانواده‌ها در خطر ترک تحصیل قرار دارند.

همشهری آنلاین - نصیبه سجادی: اصل خبر این است، اما باید اضافه کنیم که سرای محله جمالزاده منطقه ٦ هم به کمک این فراخوان آمده و برای مشارکت در این اقدام نوع‌دوستانه از شهروندان خواسته کمک‌های خود را به این مرکز ارسال کنند.

وسایل مورد نیاز از این قرار است:
نوشت افزار (دفترچه، مداد، مدادرنگی، تراش و....)، کیف و کوله مدرسه، روپوش دخترانه دبستانی، راهنمایی، دبیرستانی، کتاب‌های داستان و علمی گروه سنی کودک و نوجوان، کتاب‌های کمک‌درسی و کنکور رشته‌های انسانی و تجربی، اسباب‌بازی‌های ساده، کامپیوتر و لپ‌تاپ به شرط سالم بودن و داشتن هارددیسک، توپ و وسایل ورزشی.
 

کالای ارسالی هم باید این شرایط را داشته باشند: کتاب‌های کمک‌درسی و کنکور حداکثر باید ٣ سال از چاپ آنها گذشته باشد. روپوش‌ها را حتما شسته و در صورت نیاز رفو کنید و در یک بسته نایلونی به‌صورت مجموعه روپوش، شلوار و مقنعه قرار دهید. از ارسال اسباب‌بازی‌های پیچیده، کتاب‌های درسی خودداری فرمایید، این کتاب‌ها مجانی در منطقه توزیع می‌شوند.

کمک‌ها را تا ۱۰شهریور ۱۴۰۲ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴- ۸ به نشانی: تقاطع بلوار کشاورز و خیابان جمالزاده، سرای محله جمالزاده ارسال کنید.

شماره ۶۶۹۰۰۰۲۳ اطلاعات لازم را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.