با توجه به بارش برفی که از بامداد امروز ۲۳ بهمن‌ماه در پایتخت آغاز شده است، نیروهای خدمات شهری منطقه ۳ شهرداری تهران از ساعات اولیه بارش با تمام توان و تجهیزات برای جلوگیری از انسداد معابر در حال تلاشند.

به گزارش همشهری آنلاین، به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران بیش از ۱۱ هزار نیروی خدمات شهری در سطح شهر در حال برف روبی و بازگشایی معابر هستند.