به گزارش همشهری آنلاین، به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران بیش از ۱۱ هزار نیروی خدمات شهری در سطح شهر در حال برف روبی و بازگشایی معابر هستند.
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
با توجه به بارش برفی که از بامداد امروز ۲۳ بهمنماه در پایتخت آغاز شده است، نیروهای خدمات شهری منطقه ۳ شهرداری تهران از ساعات اولیه بارش با تمام توان و تجهیزات برای جلوگیری از انسداد معابر در حال تلاشند.