شهرداری منطقه٩ با اجرای برنامه‌ای متفاوت و جذاب با عنوان جشنواره «ترش و شیرین» در بوستان شمشیری قصد دارد اوقات خوش و شادی را برای شهروندان ساکن در غرب تهران فراهم کند.

به گزارش همشهری آنلاین، جشنواره پاییزی «ترش و شیرین» کاری خلاقانه است که به ابتکار روابط عمومی و همکاری و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه٩ در گذر پاییزی بوستان شمشیری واقع در غرب تهران به زودی برپا خواهد شد.

جشنواره «ترش و شیرین» برای نخستین بار است که در تهران به اجرا درمی‌آید و از اهداف آن می‌توان به‌ فراهم ساختن اوقات شاد و مفرح برای خانواده‌ها، احیای سنت‌های اصیل ایرانی و اسلامی، کمک به کسب‌وکارهای خانگی، حمایت از کارآفرینان، تولیدکنندگان محلی و منطقه‌ای اشاره کرد.

طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام‌شده در این جشنواره فرهنگی علاوه بر عرضه محصولات خانگی ترش و شیرین از جمله انواع ترشی و مربا با قیمت مناسب به شهروندان، امکانات و خدمات فرهنگی دیگری نیز مثل گذر پاییزی و... پیش‌بینی شده است.

جشنواره «ترش و شیرین» پایتخت از یکشنبه، ٢٠ آذرماه ١٤٠١ از ساعت ٩صبح تا ١٧بعد از ظهر در بوستان شمشیری منطقه٩ واقع در خیابان شمشیری آماده میزبانی از شهروندان تهرانی است.

برچسب‌ها