روز مجلس، سالگرد شهادت میرزا کوچک‌خان جنگلی و تلنبار اطلاعات و عدم بهره‌برداری درست و مناسب از این اطلاعات مهم‌ترین سوژه‌هایی بودند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در توئیت‌های امروز خود به آنها پرداختند.

به گزارش همشهری آنلاین، سیدناصر حسینی پور، نماینده مردم گچساران و باشت با گرامیداشت روز مجلس و انتشار هشتگ مربوطه در توئیتر خود اینطور نوشت: «گرامی باد سالگرد شهادت مظلومانه شهید مدرس سیاستمداری مجاهد و بصیر، که در ردای وکالت از مردم، با سیاستی متدیّنانه و بی‌توجه به هرگونه تهدید و تطمیعی برای حقوق کشور و ملت ایستادگی کرد.»

زهره الهیان، ‏‏‏‏‏نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم در توئیت خود به سالگرد شهادت میرزا کوچک‌خان جنگلی اشاره داشت و اینطور مرقوم کرد: «شهید یونس استادسرایی (میرزا کوچک خان جنگلی) عمری را در راه حق و مبارزه با طاغوت‌های زمان گذراند و حتی موفق شد که در استان گیلان دولتی تشکیل بدهد. اگرچه بعدها نهضت جنگل در ظاهر شکست خورد، ولی مکتب و مرام او باقی ماند و یکی از زمینه‌ها برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد. یادش گرامی باد.»

مهرداد گودرزوندچگینی، نماینده مردم شهرستان رودبار و نایب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه هم با اشاره به همین مناسبت در توئیتی نوشت: «یازدهم آذرماه سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی مردی از تبار آزادگان، مبارزی مقتدر و گیل مردی مومن و متعهد گرامی باد.»

اما مالک شریعتی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با انتشار تصاویر سلاح‌های کشف شده از تروریست‌ها در کردستان عراق در توئیتر خود اینطور نوشت: «فراخوان آشوب به نام‌ اعتراض و اعتصاب، با شعار "مسلح شوید" بی‌حساب نبود. زنجیره، کامل دیده شده و اسلحه از کردستان عراق در حال قاچاق به ایران بود اما با هماهنگی بین دوکشور، بخش زیادی پشت مرز کشف و ضبط شد. مردم هم در محل زندگی و کار خود کاملا هشیارند. هدف، جنگ داخلی و تجزیه ایران است.»

محمدرضا احمدی سنگری، نماینده مردم رشت و خمام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و اصل نود نیز با اشاره به اظهارات نخست وزیر کانادا درباره لزوم برخورد با آشوبگران در توئیت خود نوشت: «ظاهرا دموکراسی در کانادا، انگلیس و سایر کشورهای غربی یک کالای صد در صد صادراتیه و استفاده داخلی ممنوعیت داره! صدای مردم‌تون رو بشنوید آقای ترودو ...»

علی خضریان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در یازدهمین دوره مجلس هم درباره جمع‌آوری اطلاعات شهروندان و عدم استفاده درست از آنها توئیت کرد و اینطور نوشت: «یکی از مشکلات کشور این است که بیش از ۳۰ دستگاه اعم از سازمان ثبت اسناد، ثبت احوال و... اطلاعات را جمع آوری و در اختیار یکدیگر قرار نمی‌دهند که باعث تشکیل بروکراسی اداری شده است. لذا مجلس یازدهم با تصویب قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی، گام مهمی برای هوشمندسازی کشور برداشت.»

حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اصل نود هم با انتشار فیلم شهادت جوان فلسطینی «عمار حمدی مفلح» به ضرب چند گلوله مستقیم نظامی رژیم صهیونیستی در ملاء عام اینطور توئیت کرد: «شرم باد بر حقوق بشر گزینشی غربگرایان داخلی و خارجی»

اقبال شاکری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم در توئیت خود به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره داشت و اینطور نوشت: «هم دولت مردمی و هم مجلس انقلابی باید در حوزه‌های معیشت، اشتغال و مسکن تلاش‌های خود را بیشتر کنند تا طعم شیرین امید و خدمت به کام مردم بنشیند. عملکرد بانک‌ها قابل قبول نیست...»