طرحی موسوم به ایستگاه عاشقی همزمان با هفته حجاب و عفاف و با هدف ترویج این ارزش ایرانی، اسلامی و ارائه الگو عملی شیوه‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر در مترو برپا شد.

به گزارش همشهری آنلاین، این برنامه توسط گروه دانشجویی و مردمی «مثل هانیه» و با حمایت مسئولان فرهنگی مترو تهران برگزار می‌شود و در آن زنان محجبه، زنان بدحجاب را تشویق به پوشش اسلامی می‌کنند. 

فارس در این باره نوشت: همزمان با هفته حجاب و عفاف و با هدف ترویج این ارزش ایرانی، اسلامی و ارائه الگو عملی شیوه‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر ایستگاه‌های عاشقی توسط گروه دانشجویی و مردمی «مثل هانیه» و با حمایت مسئولان فرهنگی مترو تهران، در پنج ایستگاه تئاترشهر، میدان جهاد، میدان حضرت ولی عصر (عج)، شادمان و میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.

تیم مثل هانیه با استقرار در این ایستگاه‌ها ضمن دعوت از خانم‌هایی که حجاب مناسبی ندارند با اهدای هدایای فرهنگی و برقراری ارتباط صمیمانه، از آنها می‌خواهند تا یکی از شهدایی را که تصاویر و وصیت آنها روی دکور به چشم می‌خورد به عنوان همراه و رفیق آسمانی خود برای همراهی و الگوبرداری در ادامه مسیر زندگی‌شان انتخاب کنند و سعی کنند هر روز بیشتر از قبل شبیه او زندگی کنند.

در ادامه به عنوان اولین قدم برای مثل شهدا شدن و هم‌عهدی با آنان از این خانم‌ها خواسته می‌شود تا در صورت تمایل حجاب آنها با گیره‌های روسری زیبایی که به عنوان هدیه دریافت کرده‌اند، کامل شود.

منبع: فارس