از احداث نخستین میدان میوه و تره‌بار در تهران ۴۳ سال می‌گذرد. سازمان میادین میوه و تره‌بار در دوره‌های مختلف تلاش کرده تا در تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی در مسیر خدمت به مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گام بردارد.

علی‌اکبر رضایی‌تبار، مدیر میدان میوه و تره‌بار جلال آل‌احمد در گفتگو با همشهری‌آنلاین: هدف اصلی ما در سازمان میادین میوه و تره‌بار و شهرداری تهران عرضه محصول با کیفیت و قیمت مناسب با توجه به وضعیت اقتصادی است. در شورای نرخ‌گذاری، جدولی داریم که تمامی آیتم‌ها در آن دیده شده است مانند تلفاتی که هنگام دستچین به وجود می‌آید. 

گزارش: مرجان حسینی

تصویر: حسین اینانلو

تدوین:‌ محمود دانش‌آموز

منبع: همشهری آنلاین