عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرجا احتمال خطا و بروز رانت و فساد هست باید شهرداری آن را شفاف‌سازی کند و مردم دسترسی داشته باشند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: سامانه شفافیت یکی از کارهای خوب مدیریت شهری دوره گذشته بوده اما آنها نتوانستند کامل آن را به نتیجه برسانند و انجام دهند. اقداماتی کردند اما به دلیل اینکه به پایان کارشان نزدیک شدند نتوانستند تکمیل و توسعه  داشته باشند.

برند آقای زاکانی مبارزه با فساد و رانت است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما در این دوره باید سامانه شفافیت را توسعه دهیم و آن را به‌روزرسانی کنیم. هفته گذشته رئیس کمیته شفافیت و هوشمندسازی در این باره تذکری هم ارائه کردند که در همین راستا بود. برند آقای زاکانی مبارزه با فساد و رانت است به همین دلیل باید از این ظرفیت استفاده کند.

وی ادامه داد: برای شفاف‌سازی تمام فرایندهای شهرداری تهران این سامانه باید به‌روز شود. هرجا احتمال خطا و بروز رانت و فساد است باید شهرداری آن را شفاف‌سازی کند و مردم دسترسی داشته باشند و در جریان باشند.

چرا سامانه شفاف‌سازی شهرداری به‌روزرسانی نشده؟

امانی درباره به‌روزرسانی سامانه شفافیت شهرداری تهران گفت: فکر می کنم چون حجم کارشان زیاد است این کار انجام نشده و ما به شکل جدی مطالبه می کنیم.

وی افزود: البته هنوز درباره موضوع هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک به جمع بندی نرسیدند و برنامه هایی دارند تحلیل ما این است زمان زیادی گذشته و فرصت تمام شده امیدواریم اتفاق خوبی در این زمینه رخ دهد.

برچسب‌ها