رئیس شورای اسلامی شهر تهران از اقدام بی‌سابقه رئیس‌ جمهوری در بازدید سرزده از محله شهید هرندی تشکر کرد و گفت: امیدواریم با این اقدام اصلاح این منطقه و محله سریع‌تر اجرایی شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بیست و نهمین جلسه شورا با اشاره به بازدید سرزده آیت‌الله رئیسی ریاست محترم جمهور از محله شهید هرندی گفت: در ابتدا لازم است خاطرنشان کنم که اینجا محله شهید هرندی است و برخی به اشتباه محله هرندی می‌گویند. شهید هرندی از شهیدان بزرگوار قبل از انقلاب است که همه او را می‌شناسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از آقای رئیس‌جمهور تشکر می‌کنیم که در اقدامی بی‌سابقه به صورت سرزده از یک محله شهر بازدید کردند.

چمران افزود: سابقه نداشته یک رئیس‌جمهور از محلات پایتخت سرزده بازدید کند و ما امیدواریم در این محله که گفته می‌شود خطرآفرین است با این حضور راحت، دوستانه، صمیمانه و دلسوزانه اقدامات مورد نیاز آنجا تامین شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با این اقدام برنامه‌هایی که تدوین می‌شود، برای اصلاح این منطقه و محله هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

تصویب یک‌فوریت طرح اصلاح تعارض منافع

 در بیست و نهمین جلسه شورا یک‌فوریت طرح اصلاح تعارض منافع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای شورای نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند. 

چمران در این باره گفت: آنچه امروز به تصویب می‌رسد، تصویب متن‌نیست. این طرح اصلاح می‌شود و بعد طرح اصلاح‌شده مجددا در صحن شورا به رأی گذاشته می‌شود.