تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در رقابت های جام جهانی 4 بر 2 آمریکا را شکست داد .

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی، از ساعت 19:30 امشب (جمعه) به مصاف تیم آمریکا رفت که این دیدار با پیروزی 4 بر 2 تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

در این مسابقه تیم ایران با ترکیب صمیمی، حسن‌زاده‌، جاوید، محمد شجری و مسلم اولادقباد بازی را شروع کرد اما خیلی زود و در دقیقه 2 بازی، علیرضا صمیمی روی یک اشتباه و به دلیل مهار توپ خارج از محوطه جریمه از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد و پس از این اتفاق باقر محمدی جایگزین این دروازه‌بان شد.

عکس: همشهری- مجتبی جهانبخش

پس از اخراج صمیمی و در زمانی که ایران 4 نفره به بازی خود ادامه می‌داد، آمریکا در عین ناباوری گل اول بازی را به ثمر رساند اما در ادامه فرهاد توکلی، مهدی جاوید و اسماعیل‌پور سه گل برای تیم ایران به ثمر رساندند تا نیمه نخست با نتیجه 3 بر یک به سود تیم ملی کشورمان به پایان برسد.

در نیمه دوم و در حالی که توپ و میدان در اختیار تیم ایران بود، ملی‌پوشان کشورمان با بی‌دقتی نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند و در این شرایط بازهم تیم آمریکا از تعلل بازیکنان ایران استفاده کرد و گل دوم خود را به ثمر رساند تا اختلاف به یک گل برسد. این پایان کار نبود و در ادامه تیم آمریکا به پاورپلی روی آورد که در این شرایط سعید احمد عباسی توانست با توپ‌ربایی گل چهارم را برای کشورمان به ثمر برساند.

عکس: همشهری- مجتبی جهانبخش

تیم ایران که در دیدار نخست خود نیز با نتیجه 3 بر 2 صربستان را شکست داده بود، با پیروزی در این مسابقه 6 امتیازی شد و صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی را قطعی کرد. شاگردان ناظم‌الشریعه در دیدار سوم خود در گروه F روز دوشنبه به مصاف آرژانتین خواهند رفت.