عملیات عمرانی ایستگاه شهید رضایی خط ۶ مترو در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی با افتتاح و بهره برداری، قطار مترو در آن توقف و مسافرگیری می کند.

به گزارش همشهری آنلاین، تکمیل ایستگاههای شبکه خطوط مترو همچنان در اولویت اقدامات شرکت مترو تهران قرار دارد و به گفته مدیرعامل این شرکت در دوره کنونی مدیریت شهری، افتتاح ایستگاه‌های جدید شبکه خطوط مترو از تیرماه ۹۷ آغاز و طی ۴ سال اکنون ۳۰ ایستگاه تکمیل شده است.

علی امام در ادامه با اشاره به تدام بهره برداری از ایستگاههای مترو در خطوط مختلف گفت: «علیرغم محدودیت‌های منابع مالی، تلاش اعضای خانواده بزرگ مترو و مدیران شهرداری تهران بر آن است تا در ماه‌های باقی مانده از دوره مدیریت شهری پنجم، ۲ ایستگاه دیگر به بهره‌برداری شوند که ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ مترو با توجه به این که در مراحل پایانی عملیات عمرانی قرار دارد، در روزهای آتی افتتاح خواهد شد.»

ایستگاه شهید رضایی سیزدهمین ایستگاه در خط ۶ مترو است که در مجاورت خیابان‌های ۱۷ شهریور، منصور و تیردوقلو، قرار گرفته که پس از بهره برداری ساکنان مناطق ۱۲ و ۱۵ می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

علی امام در پایان به توسعه شرقی خط ۴ هم اشاره و عنوان کرد: «عملیات اجرایی پروژه توسعه شرقی خط ۴ هم از برنامه‌های اولویت‌دار شرکت مترو است که امیدواریم در تابستان سال جاری این امر محقق شود. با این اقدام  خط ۴ از ایستگاه شهید کلاهدوز با طی مسافتی در حدود ۱۱ کیلومتر تا محدوده دانشگاه آزاد اسلامی شعبه تهران شمال در شمال شرق پایتخت توسعه می یابد.»