تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

رییس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی گفت: در حال حاضر ۲۰ کودک با علائم ابتلا به کرونا در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی بستری هستند.

دکتر فریبا ویسی در گفت و گو با همشهری آنلاین با تاکید بر اینکه مراقب کودکان‌تان باشید، افزود: این تعداد آمار بستری کودکان کرونایی یعنی اینکه ۶ درصد بیماران مشکوک بستری در سراسر استان را اطفال تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه گفت: امروز ظرف ۶ ساعت ۱۲ کودک بیمار مشکوک به کرونا در این بیمارستان بستری شدند. یعنی هر نیم ساعت یک کودک به بیماری کرونا مبتلا شده است.  

رییس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی درباره مراقب از فرزندان در برابر ویروس کرونا به خانواده‌ها هشدار داد و از خانواده‌ها خواست تا بیشتر مراقب کودکان خود باشند.  

وی اضافه کرد: ۵ کودک در بخش ویژه بیمارستان محمد کرمانشاهی تحت مراقبت هستند.

ویس همچنین از شروع به کار کلینیک فوق تخصصی کودکان بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی خبر داد و گفت: این کلینیک تخصصی و فوق تخصصی درمان بیماریهای کودکان از اول‌تیر ماه از روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ فعال است.  

وی گفت: در این کلینیک، فوق تخصصان خون و آنکولوژی کودکان، عفونی کودکان، گوارش کودکان، جراحی کودکان، قلب کودکان، اورولوژی کودکان، آلرژی کودکان و متخصص کودکان آماده ارائه خدمت هستند.