«نسرین آقاپور» از بانوان فعال کانون‌های شعر و ادب غرب تهران است که تا پیش از شیوع «کرونا» برای شرکت در برنامه‌های ادبی درسراها و فرهنگسراهای منطقه ۵ و ۲۱ در تردد بود تا زیر نظر استادان مطلب تازه‌ای بیاموزد و بتواند به آموخته‌هایش اضافه کند.

«نسرین آقاپور» از بانوان فعال کانون‌های شعر و ادب غرب تهران است که تا پیش از شیوع «کرونا» برای شرکت در برنامه‌های ادبی درسراها و فرهنگسراهای منطقه ۵ و ۲۱ در تردد بود تا زیر نظر استادان مطلب تازه‌ای بیاموزد و بتواند به آموخته‌هایش اضافه کند. در واقع آقاپور با عضویت در کانون‌های ادبی یاس، ققنوس، ترنم یاس، طلوع، شهر من تهران، شاعران امروز، دوباره رویش، فروغ و انجمن ادبی «آن» فعال‌ترین شهروند در این کانون‌ها به شمار می‌آید که این روزها حتی با شیوع کرونا این کانون‌ها را به شکل مجازی دنبال می‌کند.

او می‌گوید: «از نوجوانی به شعر علاقه زیادی داشتم تا اینکه سال ۱۳۹۵، به سبب یکی از دوستانم با کانون‌های ادبی آشنا شدم و زیر نظر استادانی چون «رضا عبداللهی» و «حسن اسدی شبدیز» علاقه‌ام بیشتر شد و توانستم اطلاعاتم را افزایش دهم.» برخی از اشعار آقاپور در ۵ کتاب «واژه‌های سرخ» امیرحسین نوروزی، «ترنم یاس» شهلا اسماعیلی، «ققنوس» مینا آقازاده و «طلایه‌داران غزل معاصر ایران ۱و ۲» حسن اسدی شبدیز و محسن چالاک منتشر شده است. او می‌گوید: «امیدوارم کرونا هر زودتر از بین برود تا باز هم چه کانون‌ها فعالیت‌شان گسترده‌تر شود.»