بخشدار بخش شاهرود خلخال در استان اردبیل گفت: پس از گذشت ۳ روز از آخرین بارش برف زمستانی، راه ارتباطی ۱۵ روستای این بخش همچنان مسدود است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «سیب پارساپور»اظهار کرد: باوجود تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرهای مسدود بر اثر بارش سنگین برف اخیر، اهالی ۱۵ روستای خلخال با مشکل تردد مواجه هستند.

وی گفت: برای بازگشایی راه‌های مسدود شده از برف روستاهای شاهرود علاوه بر اکیپ‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال از ماشین‌آلات برفروبی و راه‌سازی شهرداری کلور مرکز این بخش و امکانات برفروبی دهیاری‌های شاهرود کمک گرفته شده است.

سیدعیسی کریم‌پور، بخشدار مرکزی خلخال نیز گفت: با تلاش‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و به‌کارگیری ماشین‌آلات تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی غیر از راه ارتباطی روستای یوزناب سایر مسیرهای ارتباطی روستایی مسدود شده در این بخش بازگشایی شده است.

رئیس اداره راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای خلخال در استان اردبیل هم از تلاش برای برفروبی و بازگشایی مسیرهای باقیمانده مسدودشده از برف در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: راه ارتباطی ۱۰۰ روستای خلخال که بر اثر بارش برف سنگین مسدود شده بود، اکنون بازگشایی شده است.

«معروف خسروی» افزود:حجم و ارتفاع بالای برف همراه با  ادامه کولاک شدید موجب کندی در روند عملیات، برفروبی، بازگشایی و پاکسازی راه‌های روستایی پوشیده از برف و گاهی برفروبی چندین باره راه روستایی برخی از مناطق این شهرستان می‌شود.

برچسب‌ها