بورس تهران امروز چهارشنبه ۱۲ آذرماه را با فراز و فرودهای پی در پی آغاز و به پایان برد. در دقایق اول معاملات بیش از۴ هزار واحد افت کرد اما در کمتر از یکساعت وارد مسیر افزایشی شد و بیش از ۶ هزار واحد مثبت به ثبت رساند اما در میانه راه مجدد وارد مسیر کاهشی شد و در پایان معاملات شاخص کل با ۲ هزار و ۶۹۳ واحد کاهش بر پله یک میلیون و ۴۷۰ هزار واحد ایستاد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲ هزار و ۶۹۳ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۷۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۲۷۹ واحد افزایش به رقم ۴۲۳ هزار و ۱۶۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۲ میلیون و ۳۰۷ هزار معامله به ارزش ۱۵۸ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، مخابرات ایران و بانک پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین بانک ملت، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۹۶ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۴۶۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۹۹۶ هزار و ۴۶۳ معامله انجام داده‌اند که ۱۵۴ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بانک دی، صنعتی مینو و بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

برچسب‌ها