بورس تهران امروز چهارشنبه ۱۲ آذرماه را با فراز و فرودهای پی در پی آغاز و به پایان برد. در دقایق اول معاملات بیش از۴ هزار واحد افت کرد اما در کمتر از یکساعت وارد مسیر افزایشی شد و بیش از ۶ هزار واحد مثبت به ثبت رساند اما در میانه راه مجدد وارد مسیر کاهشی شد و در پایان معاملات شاخص کل با ۲ هزار و ۶۹۳ واحد کاهش بر پله یک میلیون و ۴۷۰ هزار واحد ایستاد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲ هزار و ۶۹۳ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۷۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۲۷۹ واحد افزایش به رقم ۴۲۳ هزار و ۱۶۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۲ میلیون و ۳۰۷ هزار معامله به ارزش ۱۵۸ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، مخابرات ایران و بانک پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین بانک ملت، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۹۶ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۴۶۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۹۹۶ هزار و ۴۶۳ معامله انجام داده‌اند که ۱۵۴ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بانک دی، صنعتی مینو و بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 569660

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha