یکی از معلمان اسفراینی توانست با ساختن میز تحریر مجازی، مشکلات و دغدغه‌های فرهنگیان را برای تدریس در فضای مجازی کاهش دهد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین اسکندری معلم دوره ابتدایی و دانش‌آموخته رشته تکنولوژی آموزشی با این اقدام خود مشکلات معلمان را در تهیه محتوای آموزشی و بارگذاری آن در فضای مجازی به حداقل رسانده است.

این معلم مبتکر در این باره گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا، تعطیلی مدارس و کوچ آموزش به فضای مجازی و برنامه شاد، همکاران من برای اینکه تدریس مطلوبی در فضای مجازی داشته باشند با مشکل روبه رو بودند.میز تحریر مجازی، وسیله ساده‌ای است که کاربرد راحتی هم دارد و از یک تخته سفید ۵۰ در ۵۰ یا ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر، مونوپاد و پایه قابل تنظیم تشکیل شده که به دلیل تعبیه دسته ای در پشت آن، به راحتی قابل حمل است.  

اسکندری ادامه داد: شمار زیادی از همکاران فرهنگی برای تهیه این وسیله کمک آموزشی با من تماس گرفته‌اند. همین تقاضاهای بسیار سبب شد تا در ماه‌های اخیر، بخش زیادی از وقت خود را صرف تولید این میز کنم و در این مدت، سفارش‌های زیادی از استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، مازندران، تهران و هرمزگان داشته‌ام و میزهای تولیدی خود را به دست متقاضیان رسانده‌ام.