گروه شهری: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران همزمان با اجرای طرح منطقه محوری در اتوبوسرانی و تاکسیرانی بر حفظ عزت و احترام مردم در استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ما، با شروع به کار 44 نماینده اتوبوسرانی و تاکسیرانی در 22 منطقه تهران و اجرای طرح منطقه محوری، رسما طرح منطقه محوری در حوزه حمل ونقل و ترافیک شهری اجرا شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر آنکه تنها دغدغه مردم نرخ بلیت اتوبوس نیست، گفت: شهروندان از ما عزت، احترام، خدمات بهتر و با کیفیت‌تر می‌خواهند، اما خیلی‌ها این مسئله مهم را فراموش کرده‌اند.

سید جعفر تشکری‌ هاشمی در حاشیه همایش منطقه محوری در اتوبوسرانی و تاکسیرانی با بیان این مطلب اظهار کرد: وقتی در مورد حمل ونقل عمومی صحبت می‌شود، خیلی‌ها تصور می‌کنند تنها نکته مهم، پایین نگه داشتن هزینه خدمات است اما کسی به کیفیت وسایل نقلیه عمومی، نحوه خدمات رسانی و وضعیت شهروندان توجه ندارد.

درحالی که برای مردم، عزت، احترام، خدمات بهتر و با کیفیت‌تر اهمیت دارد.معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه خصوصی‌سازی‌ و تمرکز زدایی در بخش‌های مختلف این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی مدون حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در طرح جامع حمل‌ونقل تبلور یافته که چشم‌انداز و افق روشن آینده ترافیک شهرمان را به ما نشان می‌دهد.معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان آنکه بودجه حمل‌ونقل و ترافیک امسال 3 برابر سال‌های گذشته شده است، گفت: معاونین حمل‌ونقل و ترافیک مناطق باید به بهترین نحو از این بودجه برای رفع معضلات ترافیکی استفاده کنند و ما باید در مقابل حوزه‌ای که بودجه‌اش حدود یک سوم بودجه کل شهرداری است به مردم پاسخگو باشیم.