رقابت‌های سرعت موتورسواری آزاد آذربایجان شرقی در پیست یادگار امام تبریز و در همه کلاس‌ها برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دومین دوره رقابت‌های سرعت موتورسواری آزاد استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، با شرکت ۸۰ موتورسوار در ۷ کلاس، دیشب ۴ مهر در پیست یادگار امام تبریز برگزار شد. در این دوره ۸۰ موتورسوار در ۷ کلاس ۱۲۵ آقایان و بانوان، مینی جی‌پی، کلاس ۶۰۰، هزار، آزاد و فوق‌سنگین شرکت کردند و هر کدام در کلاس‌های مربوط به خود به رقابت پرداختند.

سیامک امیرخیزی، رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس هدف از برگزاری این رقابت‌ها را تقویت و ارتقای کیفیت و معرفی کامل این رشته به صورت آکادمیک دانست و ادامه داد: برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند ورزشکاران را برای حضور در مسابقات کشوری و بین‌المللی آماده‌تر کند.

وی درباره اهمیت برگزاری رقابت سرعت در همه کلاس‌های موتورسواری گفت: در این دوره برای سومین بار مسابقه کلاس ۱۲۵ سی‌سی برگزار شد و این در حالی است که حدود ۳ ماه از تشکیل و فعالیت این کمیته سپری می‌شود و با توجه به اینکه به عنوان کلاس پایه موتورسواری محسوب می‌شود، سعی داریم با جذب جوانان و استعدادهای برتر و برگزاری مداوم این دوره‌ها، قهرمانانی را برای معرفی به تیم ملی پرورش دهیم.

در پایان این دور از رقابت‌ها، وحید رامین‌راد، یونس عقیلی، علی عقیلی، عباس فرجی، مهدی قلیزاده و خانم عقیلی عناوین قهرمانی مربوط به کلاس‌های خود را کسب کردند.