بورس تهران امروز دوشنبه ۳۱ شهریورماه را با افتی سنگین آغاز کرده و به پایان رساند و شاخص کل با کاهش ۵۷ هزار و ۸۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۵۹۵ هزار واحد نشست و مجدد به کانال ۱.۵ میلیون واحد بازگشت.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۵۷ هزار و ۸۱ واحد افت رقم یک میلیون و ۵۹۵ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۱۷۲ واحد منفی به رقم ۴۱۵ هزار و ۹۱۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۴۷۷ هزار و ۷۷۹ معامله به ارزش ۴۹ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۲۱۷ واحد افت رقم ۱۷ هزار و ۵۹۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۷۸ هزار و ۲۳۷ معامله انجام داده‌اند که ۳۵ میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

برچسب‌ها