تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

کارشناس هواشناسی گفت: طی ۳ روز آینده برای ارتفاعات استان‌های قزوین، البرزو تهران، مناطق شمالی آذربایجان‌های غربی و شرقی و اردبیل، نقاطی از زنجان، گیلان و غرب مازندران، زاگرس مرکزی در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و جنوب شرق لرستان رگبار و بارش باران به صورت پراکنده همراه با رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، امین حسین نقشینه ضمن اشاره به اینکه در نیمه شرقی کشور یعنی شمال شرق، شرق و جنوب شرق وزش باد شدید رخ می‌دهد، ادامه داد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی بر روی سواحل دریای خزر انتظار بارش باران و وزش باد در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران را داریم.
 
این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی این روزها دریای خزر مواج می‌شود، گفت: این استان‌ها با کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما همراه هستند.

نقشینه افزود: برای دامنه‌های جنوبی البرز، مناطقی از شمال غرب و زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران به صورت رگباری و گاهی همراه با رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت توضیح داد: بیشینه دمای امروز تهران ۳۳ است و فردا و پس فردا به ۳۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و همچنین کمینه دمای آن در شمیرانات ۱۸ و در مهرآباد ۲۱ درجه سانتی‌گراد است.