معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد: طی ۵ ماه نخست سال جاری، بیش از ۳۲ هزار نقطه در سطح معابر شهر تهران مورد مرمت قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح دستاوردهای اجرایی طرح بهسازی معابر شهر تهران، با اعلام این خبر گفت: در مقطع زمانی اول فرودین ماه سال ۱۳۹۹ تا ۲۰ مرداد ماه سال جاری حدود ۳۳۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی پایتخت پخش و اجرا شده که در نتیجه آن بیش از ۱۴۰ معبر مورد تراش و روکش کلی قرار گرفته و بیش از ۳۲ هزار نقطه از عوارض خرابی سطح معابر مرمت شده است.

وی با بیان آنکه حدود ۱۱۰ هزار تن از حجم آسفالت مورد اشاره توسط پیمانکاران و واحدهای اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران پخش و اجرا شده است، یادآور شد: مابقی حجم آسفالت تولید شده شامل ۲۲۰ هزار تن توسط مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران صرف ترمیم روکش معابر حمل و نقلی شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، امسال نیز اجرای یک میلیون تن آسفالت در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران هدف‌گذاری شده است و در نتیجه عملکرد ۵ ماهه نخست امسال، حجم پیام‌های گلایه‌آمیز شهروندان در ارتباط با مشکلات روکش آسفالت معابر به نحوی محسوس کاهش یافته است.

منبع: همشهری آنلاین